• کدهای مراکز آموزش نظامی  (21862 پاسخ)
  • تنها فرزند ذکور جد و جده  (763 پاسخ)
  • معافیت 2 برادری  (12411 پاسخ)
  • معافیت 2 برادری_جدید  (1364 پاسخ)
  • مشاعره  (405 پاسخ)
  • نامه های ارسالی  (1491 پاسخ)
  • مشمولان غایب  (4035 پاسخ)
  • بخشودگي اضافه خدمت  (785 پاسخ)
  • معافیت پزشکی  (16008 پاسخ)
  • ماده ۴۴ مکرر  (1618 پاسخ)
  • اعزام به خدمت  (30303 پاسخ)
  • معافیت تحصیلی  (4211 پاسخ)
  • معافیت موارد خاص  (2159 پاسخ)
  • مجوز خروج از کشور  (1990 پاسخ)
  • معافیت کفالت  (9370 پاسخ)
  • معافیت های جدید  (2019 پاسخ)
  • ‌معافیت ‌های سال 88  (162 پاسخ)
  • مقالات  (38 پاسخ)
  • خاطرات سربازی  (2326 پاسخ)
  • ۰۷/۱۷  ۰۸:۴۲     kdarabi@gmail.com
  • ۰۷/۱۷  ۰۸:۴۲     kdarabi@gmail.com
  • ۰۶/۰۴  ۱۴:۲۱     kdarabi@gmail.com
  • ۰۶/۰۴  ۱۴:۲۰     kdarabi@gmail.com
  • ۰۶/۰۴  ۱۴:۲۰     kdarabi@gmail.com
  • ۰۵/۲۹  ۰۲:۰۰     فرزاد رامجردی
  • ۰۵/۰۸  ۰۲:۰۱     سجاد قلیچی
  • ۰۵/۰۸  ۰۲:۰۱     سجاد قلیچی
  • ۰۵/۰۸  ۰۲:۰۱     سجاد قلیچی

  • telegram_channel

    سربازی در همه تیم‌ها و شرایط خدمت ‌سربازی طلاب اعلام شد

    شرایط خدمت ‌سربازی طلاب اعلام شد
    مرکز مدیریت حوزه علمیه قم بر اساس مصوبه ۵۸ شورای عالی حوزه علمیه به طلاب واجد شرایط در ازای انجام ماموریت‌های تبلیغی و تدریسی معافیت دائم اعطاء می‌کند.

    به گزارش مرکز خبر حوزه، دارا بودن سطح یک حوزه و پایه هشتم برای نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها، حضور حداقل یک سال در قم، سپری کردن آموزش نظامی به مدت ۴۵ روز با هماهنگی سازمان مربوطه و گذراندن دوران خدمت به صورت پیوسته و ناپیوسته از شرایط این طرح اعلام شده است.

    علاقه‌مندان واجد شرایط می‌توانند برای سپری کردن خدمت سربازی به یکی از سازمان‌ها و موسسات شامل؛ نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و سپاه پاسداران، سازمان‌های عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ناجا، وزارت دفاع، تبلیغات اسلامی، نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز مدیریت حوزه علمیه قم، نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت بلوچستان، شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی، موسسه فرهنگی تبلیغی امام موسی صدر، سازمان اوقاف و امور خیریه، مجمع جهانی اهل بیت (ع) ستاد احیاء زکات، مسجد مقدس جمکران، موسسه آینده روشن، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، ستاد اقامه نماز، دادگاه ویژه روحانیت، سازمان عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح و موسسه اسراء مراجعه کنند.

    پرداخت حقوق و مزایا از سوی سازمان مربوطه، عدم انصراف از حوزه و دریافت شهریه با رعایت نظر مراجع عظام تقلید از مزایای این طرح است.

    علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش معافیت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در قم مراجعه کنند.

    محدودیت بازی در تیم‌های نظامی برداشته می‌شود/ سربازی در همه تیم‌ها
    دبیرکل فدراسیون فوتبال از ارائه طرحی توسط هیئت رئیسه این فدراسیون به سازمان تربیت بدنی خبر داد که اساس آن بازیکنان سرباز می توانند دو سال خدمت خود را علاوه بر تیم های نظامی، در سایر تیم های لیگ برتری نیز انجام دهند.
    مهدی محمد نبی در حاشیه جلسه روز دوشنبه هم اندیشی مربیان فوتبال با مسئولان فدراسیون فوتبال درگفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام این خبرافزود: هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بزودی طرحی را به سازمان تربیت بدنی ارائه می کند تا با مجوزی که از هیئت دولت و نیروهای مسلح اخذ می شود بازیکنان سرباز بتوانند هم در تیم های نظامی و هم غیرنظامی به بازی بپردازند و محدویتی در این زمینه نداشته باشند.

    نبی ادامه داد: تیم های فوتبال ما از سنین پایین اقدام به بازیکن سازی می کنند اما وقتی که این بازیکنان به سن سربازی می رسند، بخشی از آنها جذب تیم های نظامی می شوند. از آنجایی که دوره عمر مفید یک بازیکن فوتبال تا سن ۳۰ سال است و اوج شکوفایی آنها بین سنین ۱۸ تا ۲۳ سال است، باید تمهیداتی اندیشیده شود تا آینده بازیکنان تامین شود.

    دبیرکل فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: امیدواریم با تصویب این طرح بازیکنانی که به سن سربازی می رسند بتوانند در هر تیمی به بازی بپردازند و از این طریق به منافعی که مستحق آن هستند دست پیدا کنند.

    نبی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر در خصوص شصت و هفتمین شهرآورد تهران گفت: فدراسیون فوتبال امیدوار است که تیم های استقلال و پرسپولیس با برگزاری یک بازی جوانمردانه همچون سنوات گذشته، رضایت تماشاگران و جامعه فوتبال را تامین کنند.

    وی تصریح کرد: فدراسیون فوتبال جزو وظایف ذاتی خود می داند که این مسابقه را به بهترین شکل ممکن برگزار کند و با هماهنگی هایی که با اداره کل تربیت بدنی استان تهران و شورای تامین شده است امیدواریم بتوانیم در چارچوب مصوبات کمیسیون ورزش شورای تامین استان تهرا ن برگزارکننده دیداری مطلوب و قابل اعتنا باشیم.

    دبیرکل فدراسیون فوتبال از تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس خواست در دیدار روز جمعه تنها به تشویق تیم مورد علاقه خود بپردازند و از توهین به بازیکنان ، تماشاگران و کادر فنی و مسئولان تیم حریف خودداری کنند.

    مهدی محمد نبی در خصوص جلسه هم اندیشی مربیان فوتبال با مسئولان گفت: برگزاری جلسات هم اندیشی یک نیاز است و باعث ایجاد تعامل مربیان لیگ برتر و تیم های ملی می شود. امیدواریم آنچه در این جلسات مطرح می شود به صورت عملیاتی به اجرا درآید.


    نسخه چاپی خبر نسخه چاپی خبر    ارسال به دوستان ارسال به دوستان

    تعداد بازدید : 18,736 | مهر ۶ام, ۱۳۸۸

    شما هم به جمع مشترک سایت نظام وظیفه و خدمت سربازی بپیوندید !

    بوسيله اس ام اس SMS : برای عضویت اینجا کلیک کنید

    بوسيله ايميل :
     

    ايميل شما نزد ما محفوظ و اشتراک تان هر لحظه با يک کليک قابل انصراف است.

    بوسيله RSS: فيد (خوراک)

    1. yahoo
       
      #1 | ۱۰:۵۲ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۹

      Amir Mcim :مهدی کجایی.تو مگه نگفتی زنگ زدی گفته ۱۰۰% میره شورا .من که میدونم دستهایی پشت پرده است که این طرح به این زودی تصویب نشه.از جمله همین سردار کمالی که چشم دیدن این طرح رو نداره…
      امتیاز : ۲  5

      با سلام خدمت همه دوستان
      کلا این قضیه یه مقداری عجیب شده مثلا کارتهای ۴ برادری ها از آذر توزیع میشه (۶ ماه بعد از تحویل مدارک)- میان میگن گواهی میدیم آخه این چه کاری هست تا حالا نظام وظیفه گواهی پایان خدمت صادر کرده؟ – یه بار میگن قوانین جدید ۱ ساله اجرایی میشه یه بار میگن ۶ ماهه – من فکر میکنم یه تغییرات سازمانی تو نظام وظیفه شکل گرفته یعنی معافیت ها به یه دیدگاه جدید داره سازمان دهی میشه این مطلب رو از تناقضات زاده کند و کمالی میشه فهمید به نظر من معافیت ۴ برادری مقد مه ای بر معافیت ۲ برادری هست شاید تصمصیم دارن کارتهای معافی کلا چند برادری ها رو با هم صادر کنن دلیلش هم اینه که زاده کمند چند روز پیش از صدور کارتهای هوشمند خبر داده
      ببینید نظام وظیفه به دلیل حجم بالای ارتباط با مردم ناگزیر بود تمام سیستمش رو رایانه ای کنه و طی چند سال گذشته موفق هم شد مثلا فکر میکنید این برگه های سبز و سفید که برای ۹۸% مشمولین ontime میاد درب منزل یکی نشسته تو نظام وظیفه داره اینها رو پست میکنه؟
      خیر همه این سیستم ها مکانیزه هست به غیر از صدور کارت که دست محل انجام خدمت بوده حالا نظام وظیفه این یه مورد رو هم خودش میخاد انجام بده یعنی به صورت مکانیزه که اگه انجام بده صدور کارتها به سرعت انجام خواهد شد.
      ای کاش گواهی ۴ برادری ها رو همون سه چهار ماه پیش میدادند اینقدر اینها معطل نمیشند

      yahoo IP Address is : hidden
    2. عماد
       
      #2 | ۱۱:۱۲ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۹

      سلام یاهو جان

      تا یه حدودی با نظرت موافقم.

    3. mehdi
       
      #3 | ۱۲:۵۵ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۹

      Amir Mcim :مهدی کجایی.تو مگه نگفتی زنگ زدی گفته ۱۰۰% میره شورا .من که میدونم دستهایی پشت پرده است که این طرح به این زودی تصویب نشه.از جمله همین سردار کمالی که چشم دیدن این طرح رو نداره…
      امتیاز : ۲  5

      امیر جان سعی کن به هر موضوعی خوشبینانه فکر کنی به خاطر این که خودت راحت باشی واذیت نشی برادر .اره من که زنگ زدم گفت این هفته ۱۰۰% می ره ولی نرفت.

      امروز ۲ باره زنگ زدم گفتم مگه شما نگفتین این قانون این هفته ۱۰۰% میره گفت اماده نبوده خوب بود می دادیم به مجلس دادیم دوباره ایراد می گرفتن گفت داریم طوری اماده می کنیم که جای ایراد نگزاریم نتیجه:

      گفت یکشنبه میاد صحن علنی مجلس .حالا راست یا دروغ گردن خودش.

      mehdi IP Address is : hidden
    4. Amir Mcim
       
      #4 | ۱۳:۲۴ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۹

      yahoo منم با بیشتر حرفت موافقم
      mehdi جان فکر نکنم یکشنبه هم بررسی بشه آخه تو دستور کار کمیسیون ها است یعنی عصر یکشنبه دوباره تو کمیسیون بررسی میشه که در خوشبینانه ترین حالت سشنبه هفته دیگه میاد صحن علنی.

      Amir Mcim IP Address is : hidden
    5. a5272
       
      #5 | ۱۳:۵۴ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۹

      yahoo :

      Amir Mcim :مهدی کجایی.تو مگه نگفتی زنگ زدی گفته ۱۰۰% میره شورا .من که میدونم دستهایی پشت پرده است که این طرح به این زودی تصویب نشه.از جمله همین سردار کمالی که چشم دیدن این طرح رو نداره…امتیاز : ۲  5

      با سلام خدمت همه دوستانکلا این قضیه یه مقداری عجیب شده مثلا کارتهای ۴ برادری ها از آذر توزیع میشه (۶ ماه بعد از تحویل مدارک)- میان میگن گواهی میدیم آخه این چه کاری هست تا حالا نظام وظیفه گواهی پایان خدمت صادر کرده؟ – یه بار میگن قوانین جدید ۱ ساله اجرایی میشه یه بار میگن ۶ ماهه – من فکر میکنم یه تغییرات سازمانی تو نظام وظیفه شکل گرفته یعنی معافیت ها به یه دیدگاه جدید داره سازمان دهی میشه این مطلب رو از تناقضات زاده کند و کمالی میشه فهمید به نظر من معافیت ۴ برادری مقد مه ای بر معافیت ۲ برادری هست شاید تصمصیم دارن کارتهای معافی کلا چند برادری ها رو با هم صادر کنن دلیلش هم اینه که زاده کمند چند روز پیش از صدور کارتهای هوشمند خبر دادهببینید نظام وظیفه به دلیل حجم بالای ارتباط با مردم ناگزیر بود تمام سیستمش رو رایانه ای کنه و طی چند سال گذشته موفق هم شد مثلا فکر میکنید این برگه های سبز و سفید که برای ۹۸% مشمولین ontime میاد درب منزل یکی نشسته تو نظام وظیفه داره اینها رو پست میکنه؟خیر همه این سیستم ها مکانیزه هست به غیر از صدور کارت که دست محل انجام خدمت بوده حالا نظام وظیفه این یه مورد رو هم خودش میخاد انجام بده یعنی به صورت مکانیزه که اگه انجام بده صدور کارتها به سرعت انجام خواهد شد.ای کاش گواهی ۴ برادری ها رو همون سه چهار ماه پیش میدادند اینقدر اینها معطل نمیشند
      امتیاز : ۳  0

      سلام یاهو جان.امیدوارم موفق باشی.منظورت از این که میگی کلا این قضیه کمی عجیب شده چیه؟یعنی چی؟ممکنه حالا حالاها اجرا نشه؟
      منظورت از تغییرات سازمانی چیه؟اینکه میخواند کارتهای چند برادری ها رو با هم بدند؟؟؟

      a5272 IP Address is : hidden
    6. amir2009
       
      #6 | ۱۶:۰۷ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۹

      آخه جالبه که میگن آذر ماه ولی نمیگن چندم آذر…۳۰ آذر هم آذر ماه حساب میشه ..اینا میذارن آخرین روز اذر صادر میکنن تا ضدحالی که تا حالا با نهایت رذالت به ما زدن کاملتر و برای این جماعت روانی دلچسبتر بشه…..

      amir2009 IP Address is : hidden
    7. بهروز
       
      #7 | ۱۹:۲۰ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۹

      سلام
      چرا کسی حرفی نمیزنه
      دلمون گرفت بابا 🙁

      بهروز IP Address is : hidden
    8. yahoo
       
      #8 | ۲۱:۵۰ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۹

      a5272 :

      yahoo :

      Amir Mcim :مهدی کجایی.تو مگه نگفتی زنگ زدی گفته ۱۰۰% میره شورا .من که میدونم دستهایی پشت پرده است که این طرح به این زودی تصویب نشه.از جمله همین سردار کمالی که چشم دیدن این طرح رو نداره…امتیاز : ۲  5

      با سلام خدمت همه دوستانکلا این قضیه یه مقداری عجیب شده مثلا کارتهای ۴ برادری ها از آذر توزیع میشه (۶ ماه بعد از تحویل مدارک)- میان میگن گواهی میدیم آخه این چه کاری هست تا حالا نظام وظیفه گواهی پایان خدمت صادر کرده؟ – یه بار میگن قوانین جدید ۱ ساله اجرایی میشه یه بار میگن ۶ ماهه – من فکر میکنم یه تغییرات سازمانی تو نظام وظیفه شکل گرفته یعنی معافیت ها به یه دیدگاه جدید داره سازمان دهی میشه این مطلب رو از تناقضات زاده کند و کمالی میشه فهمید به نظر من معافیت ۴ برادری مقد مه ای بر معافیت ۲ برادری هست شاید تصمصیم دارن کارتهای معافی کلا چند برادری ها رو با هم صادر کنن دلیلش هم اینه که زاده کمند چند روز پیش از صدور کارتهای هوشمند خبر دادهببینید نظام وظیفه به دلیل حجم بالای ارتباط با مردم ناگزیر بود تمام سیستمش رو رایانه ای کنه و طی چند سال گذشته موفق هم شد مثلا فکر میکنید این برگه های سبز و سفید که برای ۹۸% مشمولین ontime میاد درب منزل یکی نشسته تو نظام وظیفه داره اینها رو پست میکنه؟خیر همه این سیستم ها مکانیزه هست به غیر از صدور کارت که دست محل انجام خدمت بوده حالا نظام وظیفه این یه مورد رو هم خودش میخاد انجام بده یعنی به صورت مکانیزه که اگه انجام بده صدور کارتها به سرعت انجام خواهد شد.ای کاش گواهی ۴ برادری ها رو همون سه چهار ماه پیش میدادند اینقدر اینها معطل نمیشندامتیاز : ۳  0

      سلام یاهو جان.امیدوارم موفق باشی.منظورت از این که میگی کلا این قضیه کمی عجیب شده چیه؟یعنی چی؟ممکنه حالا حالاها اجرا نشه؟منظورت از تغییرات سازمانی چیه؟اینکه میخواند کارتهای چند برادری ها رو با هم بدند؟؟؟
      امتیاز : ۰  3

      با سلام
      عرض کردم خدمتتون مثلا اگه میخواستن به دوستان ۴ برادری گواهی بدن خوب همون اول میدادن انقدر معطل نشن ببینید تغییرات سازمانی در کشور اصلا اصول و قاعده نداره تصمیم گیر نهایی نداره اصطلاحا “بزن دررو هست” تغییرات سازمانی یعنی اینکه قبلا پادگان محل خدمت کارت رو صادر میکرد حالا خود نظام وظیفه کارت رو صادر میکنه این تا تو چارت سازمانیشون تعریف بشه طول میکشه
      در مورد زمان اجرا نه ان شا الله به زودی اجرا میشه پیش بینی ۲ ماهه بود (البته ۱ ماه پیش) به نظر من حداکثر ۲ الی ۳ ماهه آینده اجرایی میشه دعا کنیم طرح تو شورا گیر نکنه که طول خواهد کشید
      توکل به خدا

      yahoo IP Address is : hidden
    9. yahoo
       
      #9 | ۲۱:۵۹ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۹

      راستی دوستان یه بحثی جدیدا مطرح شده:
      متاسفانه سطح درگیری ایران با بیماری آنفولانزای نوع A هر روز داره بیشتر میشه
      اول از همه : به همه دوستان توصیه میکنم مواردی رو که رسانه ها در مورد این بیماری مطرح میکنند رو رعایت کنند
      البته این بیماری آنچنان هم که اطلاع رسانی میشه خطرناک نیست ولی خوب باید مراعات بشه پیش بینی این هست با شروع فصل مدارس و سرما گسترش بیماری زیادتر خواهد شد این مورد هم برروی پادگانها اثر گذار خواهد بود ولی هنوز حرفی ازش نیست

      یعنی شیوع این بیماری خودش عاملی میتونه باشه که زودتر پادگانها رو خالی کنند

      yahoo IP Address is : hidden
    10. yahoo
       
      #10 | ۲۲:۰۵ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۹

      yahoo :راستی دوستان یه بحثی جدیدا مطرح شده:متاسفانه سطح درگیری ایران با بیماری آنفولانزای نوع A هر روز داره بیشتر میشهاول از همه : به همه دوستان توصیه میکنم مواردی رو که رسانه ها در مورد این بیماری مطرح میکنند رو رعایت کنندالبته این بیماری آنچنان هم که اطلاع رسانی میشه خطرناک نیست ولی خوب باید مراعات بشه پیش بینی این هست با شروع فصل مدارس و سرما گسترش بیماری زیادتر خواهد شد این مورد هم برروی پادگانها اثر گذار خواهد بود ولی هنوز حرفی ازش نیست
      یعنی شیوع این بیماری خودش عاملی میتونه باشه که زودتر پادگانها رو خالی کنند
      امتیاز : ۰  0

      نظرتون چی هست؟

      yahoo IP Address is : hidden
    11. saeed sarbaz
       
      #11 | ۲۳:۲۵ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۹

      با سلام خدمت دوستان
      آیا احتمال این هست که شورای نگهبان گیر بده یا رد کنه؟ و این که تصویب این که میگفتن دو هفته بیشتر نمی خواد دو ماه بیشتر شد و هنوز هم تموم نشده اجراش که میگن سه ماه خدا میدونه چقد طول میکشه!

      saeed sarbaz IP Address is : hidden
    12. a5272
       
      #12 | ۱۱:۴۰ - ۱۳۸۸/۰۷/۱۰

      yahoo :راستی دوستان یه بحثی جدیدا مطرح شده:متاسفانه سطح درگیری ایران با بیماری آنفولانزای نوع A هر روز داره بیشتر میشهاول از همه : به همه دوستان توصیه میکنم مواردی رو که رسانه ها در مورد این بیماری مطرح میکنند رو رعایت کنندالبته این بیماری آنچنان هم که اطلاع رسانی میشه خطرناک نیست ولی خوب باید مراعات بشه پیش بینی این هست با شروع فصل مدارس و سرما گسترش بیماری زیادتر خواهد شد این مورد هم برروی پادگانها اثر گذار خواهد بود ولی هنوز حرفی ازش نیست
      یعنی شیوع این بیماری خودش عاملی میتونه باشه که زودتر پادگانها رو خالی کنند
      امتیاز : ۰  4

      سلام عزیز.خب خالی کنند که چی بشه؟
      یعنی معافیها رو بیشتر میکنند و…..؟
      میشه بیشتر توضیح بدی؟

      a5272 IP Address is : hidden
    13. a5272
       
      #13 | ۱۲:۰۲ - ۱۳۸۸/۰۷/۱۰

      yahoo :

      a5272 :

      yahoo :

      Amir Mcim :مهدی کجایی.تو مگه نگفتی زنگ زدی گفته ۱۰۰% میره شورا .من که میدونم دستهایی پشت پرده است که این طرح به این زودی تصویب نشه.از جمله همین سردار کمالی که چشم دیدن این طرح رو نداره…امتیاز : ۲  5

      با سلام خدمت همه دوستانکلا این قضیه یه مقداری عجیب شده مثلا کارتهای ۴ برادری ها از آذر توزیع میشه (۶ ماه بعد از تحویل مدارک)- میان میگن گواهی میدیم آخه این چه کاری هست تا حالا نظام وظیفه گواهی پایان خدمت صادر کرده؟ – یه بار میگن قوانین جدید ۱ ساله اجرایی میشه یه بار میگن ۶ ماهه – من فکر میکنم یه تغییرات سازمانی تو نظام وظیفه شکل گرفته یعنی معافیت ها به یه دیدگاه جدید داره سازمان دهی میشه این مطلب رو از تناقضات زاده کند و کمالی میشه فهمید به نظر من معافیت ۴ برادری مقد مه ای بر معافیت ۲ برادری هست شاید تصمصیم دارن کارتهای معافی کلا چند برادری ها رو با هم صادر کنن دلیلش هم اینه که زاده کمند چند روز پیش از صدور کارتهای هوشمند خبر دادهببینید نظام وظیفه به دلیل حجم بالای ارتباط با مردم ناگزیر بود تمام سیستمش رو رایانه ای کنه و طی چند سال گذشته موفق هم شد مثلا فکر میکنید این برگه های سبز و سفید که برای ۹۸% مشمولین ontime میاد درب منزل یکی نشسته تو نظام وظیفه داره اینها رو پست میکنه؟خیر همه این سیستم ها مکانیزه هست به غیر از صدور کارت که دست محل انجام خدمت بوده حالا نظام وظیفه این یه مورد رو هم خودش میخاد انجام بده یعنی به صورت مکانیزه که اگه انجام بده صدور کارتها به سرعت انجام خواهد شد.ای کاش گواهی ۴ برادری ها رو همون سه چهار ماه پیش میدادند اینقدر اینها معطل نمیشندامتیاز : ۳  0

      سلام یاهو جان.امیدوارم موفق باشی.منظورت از این که میگی کلا این قضیه کمی عجیب شده چیه؟یعنی چی؟ممکنه حالا حالاها اجرا نشه؟منظورت از تغییرات سازمانی چیه؟اینکه میخواند کارتهای چند برادری ها رو با هم بدند؟؟؟امتیاز : ۰  3

      با سلامعرض کردم خدمتتون مثلا اگه میخواستن به دوستان ۴ برادری گواهی بدن خوب همون اول میدادن انقدر معطل نشن ببینید تغییرات سازمانی در کشور اصلا اصول و قاعده نداره تصمیم گیر نهایی نداره اصطلاحا “بزن دررو هست” تغییرات سازمانی یعنی اینکه قبلا پادگان محل خدمت کارت رو صادر میکرد حالا خود نظام وظیفه کارت رو صادر میکنه این تا تو چارت سازمانیشون تعریف بشه طول میکشهدر مورد زمان اجرا نه ان شا الله به زودی اجرا میشه پیش بینی ۲ ماهه بود (البته ۱ ماه پیش) به نظر من حداکثر ۲ الی ۳ ماهه آینده اجرایی میشه دعا کنیم طرح تو شورا گیر نکنه که طول خواهد کشیدتوکل به خدا
      امتیاز : ۰  4

      خب به نظر تو برای چی لفتش میدند دادن کارت ها رو و چرا معطل می کنند؟
      این تغییرات سازمانی چه ربطی داره؟
      منظورت از این که گفتی این قضیه عجیبه چیه؟ برای چی عجیبه؟
      گفتی معافیتها داره به یه دیدگاه جدید سازمان دهی میشه یعنی چه؟چه دیدگاهی؟این رو میشه از تناقضات فهمید یعنی چه؟
      موفق باشی.

      a5272 IP Address is : hidden
    14. a5272
       
      #14 | ۱۲:۰۹ - ۱۳۸۸/۰۷/۱۰

      Amir Mcim سلام.خوبی؟این چیزها و مطالبی رو که میگی از کسی میپرسی و تحقیق میکنی یا نظر شخصی خودته؟از مسوولی کسی … هست یا نه نظر خودته؟

      a5272 IP Address is : hidden
    15. shahram
       
      #15 | ۱۲:۱۱ - ۱۳۸۸/۰۷/۱۰

      باسلام من تازه نظر آقا نریمان رو خوندم و میخواستم این رو بگم
      اولا برا مدیریت سایت متاسفم که این جوری داری با این قضیه برخورد میکنه و میخوام بدونم واقعا هدف تو از زدن سایت اینه ؟؟؟؟
      دوما این رو هم میگم اگه نریمان و کیوان و حسام و میلاد نباشم مطمئنا این سایت دیگه بازدید کننده نخواهد داشت و به اهداف خودش نمی رسه
      من هم دیگه به این سایت نمیام و واقعا برا چنین طرز تفکر هایی احساس تاسف میکنم
      این رو هم اضافه کنم حذف کردن نظر های دوستان چهار برادری درست نیست
      اگه مردی و غیرت داری بزار مردم تصمیم گیری کنن نه تو
      مدیریت سایت باید باعث آرامش باشه نه باعث هرج و مرج
      واقعا برا خودم متاسفم که این گونه طرز تفکر هایی هنوز هم وجود داره
      با تشکر

      shahram IP Address is : hidden
    16. yahoo
       
      #16 | ۱۲:۳۴ - ۱۳۸۸/۰۷/۱۰

      سلام
      هدف شورای نگهبان بررسی مغایرت قوانین با اصول و موازین اسلامی هست حالا دیگه آیا این قوانین با موازین اسلامی مغایرت داشته باشه دست خداست

      بعید میدونم گیر بدن شاید رو موادی که مربوط به حقوق سربازها و … باشه اشکال وارد کنن که این باز برمیگرده به بودجه دولت

      yahoo IP Address is : hidden
    17. Amir Mcim
       
      #17 | ۱۷:۵۴ - ۱۳۸۸/۰۷/۱۰

      shahram :باسلام من تازه نظر آقا نریمان رو خوندم و میخواستم این رو بگماولا برا مدیریت سایت متاسفم که این جوری داری با این قضیه برخورد میکنه و میخوام بدونم واقعا هدف تو از زدن سایت اینه ؟؟؟؟دوما این رو هم میگم اگه نریمان و کیوان و حسام و میلاد نباشم مطمئنا این سایت دیگه بازدید کننده نخواهد داشت و به اهداف خودش نمی رسهمن هم دیگه به این سایت نمیام و واقعا برا چنین طرز تفکر هایی احساس تاسف میکنماین رو هم اضافه کنم حذف کردن نظر های دوستان چهار برادری درست نیستاگه مردی و غیرت داری بزار مردم تصمیم گیری کنن نه تومدیریت سایت باید باعث آرامش باشه نه باعث هرج و مرجواقعا برا خودم متاسفم که این گونه طرز تفکر هایی هنوز هم وجود دارهبا تشکر
      امتیاز : ۵  1

      اینقدر منت رو سر مدیریت سایت نذار.نمی خوای بیای خوب نیا.کسی براتون دعوت نامه نفرستاده.حالا کی گفته کل سایت شما ۳ تا هستین.عماد و نریمان بحثش با شما فرق داره.شما اومدنتون باعث هرج و مرج هست نیای بهتره.به سلامت

      Amir Mcim IP Address is : hidden
    18. Amir Mcim
       
      #18 | ۱۷:۵۸ - ۱۳۸۸/۰۷/۱۰

      a5272 :Amir Mcim سلام.خوبی؟این چیزها و مطالبی رو که میگی از کسی میپرسی و تحقیق میکنی یا نظر شخصی خودته؟از مسوولی کسی … هست یا نه نظر خودته؟
      امتیاز : ۰  3

      من بیشتر حرفام از منبع موثق هست و الکی حرف نمیزنم. این طرح ۱ ساله معطله از مهر سال ۸۷ در حالی که یک فوریتی هست و باید ظرف چند ماه این طرح تصویب میشد اما امیدوارم تا پایان ۸۸ اجرا بشه.

      Amir Mcim IP Address is : hidden
    19. بهروز
       
      #19 | ۱۸:۰۶ - ۱۳۸۸/۰۷/۱۰

      سلام
      من با اینکه نظرارو خوندم هیچی نفهمیدم 🙄
      نریمان نمی خواد بیاد ؟؟؟ 🙄
      یا
      عماد نمی خواد بیاد ؟؟؟ 🙄
      یا
      من نمی خوام بیام ؟؟؟ 🙄
      یا

      سایت نمی خواد بیاد ؟؟؟ 🙄
      یا

      مدیر کسالت داره؟؟؟ 🙄
      یا

      یاهو بچه بدی شده ؟؟؟ 🙄
      یا

      کیوان حرف گوش نمی ده؟؟؟ 🙄
      یا

      چهار برادیا باید برن خدمت؟؟؟ 🙄
      یا

      سه برادریا باید برن خدمت ؟؟؟ 🙄
      یا…
      اینکه قراره همه با هم بریم خدمت؟؟؟؟ ❗
      🙄 🙄 🙄 🙄 🙄 ❓

      بهروز IP Address is : hidden
    20. majid
       
      #20 | ۱۸:۵۸ - ۱۳۸۸/۰۷/۱۰

      بهروز جان یادت رفت گزینه همه موارد هم بذاری!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen:

      majid IP Address is : hidden
    21. a5272
       
      #21 | ۱۹:۳۸ - ۱۳۸۸/۰۷/۱۰

      Amir Mcim :

      a5272 :Amir Mcim سلام.خوبی؟این چیزها و مطالبی رو که میگی از کسی میپرسی و تحقیق میکنی یا نظر شخصی خودته؟از مسوولی کسی … هست یا نه نظر خودته؟امتیاز : ۰  3

      من بیشتر حرفام از منبع موثق هست و الکی حرف نمیزنم. این طرح ۱ ساله معطله از مهر سال ۸۷ در حالی که یک فوریتی هست و باید ظرف چند ماه این طرح تصویب میشد اما امیدوارم تا پایان ۸۸ اجرا بشه.
      امتیاز : ۰  0

      این منبع موثق کی هست؟منظورت از منبع موثق چیه یا کیه؟منظورم اینه که چه کاره هست و چطوریه و کجا و…؟
      گفتی بیشتر حرفهام مثلا کدومها؟چی ها؟
      ممنون.

      a5272 IP Address is : hidden
    22. dam.bna.lama
       
      #22 | ۲۰:۵۰ - ۱۳۸۸/۰۷/۱۰

      به نام خدا
      قانون معافیت برادر سوم شامل اینجانب میشود اما به گفته ی یکی از فامیل هایمان که خودش در نیروی انتظامی مشغول به کار است این قانون شامل غائبین نمیشود و اگر هم شامل کسی بشود باید حتما دوران آموزشی را بگذراند بعد برای گرفتن کارت معافیت اقدام کند.من از افراده آگاه که در این سایت فعالیت میکنند میخواهم در مورده این مسئله نظرات یا اطلاعات خود را در اختیار اینجانب و دیگران قرار دهند.
      باتشکر
      احسان

      dam.bna.lama IP Address is : hidden
    23. yahoo
       
      #23 | ۲۱:۴۴ - ۱۳۸۸/۰۷/۱۰

      dam.bna.lama :به نام خداقانون معافیت برادر سوم شامل اینجانب میشود اما به گفته ی یکی از فامیل هایمان که خودش در نیروی انتظامی مشغول به کار است این قانون شامل غائبین نمیشود و اگر هم شامل کسی بشود باید حتما دوران آموزشی را بگذراند بعد برای گرفتن کارت معافیت اقدام کند.من از افراده آگاه که در این سایت فعالیت میکنند میخواهم در مورده این مسئله نظرات یا اطلاعات خود را در اختیار اینجانب و دیگران قرار دهند.باتشکراحسان
      امتیاز : ۰  0

      سلام
      البته در متن قوانین این طور اومده که غائبین شامل معافیت نمیشن مسئولین هم در مورد افراذ غائب همین مطلب رو گفتن که معاف نمیشن. البته نظر بزرگان این سایت براین هست که غائبین نیز شامل معافیت میشن.
      حالا دیگه تصمیمش با شماست که معاف میشی یا نه اگه به قوانین بخای نگاه کنی خیر ولی اگه به حرف دوستان اعتماد کنی بله

      من در حد نیاز خودم از قوانین آگاهی دارم اینرو گفتم که بدونید من خیلی آگاه نیستم کمی صبر کنید باقی دوستان نظراتشون رو میگن

      yahoo IP Address is : hidden
    24. dam.bna.lama
       
      #24 | ۲۳:۳۹ - ۱۳۸۸/۰۷/۱۰

      yahooمن اولا ممنونم از جوابت و همین جواب شما برام قانع کننده بود چون من در حدی نیستم که با قانون در بیوفتم البته نظره دوستان محترمه ولی بنده فکر میکنم اگر در قانون معافیت ما اینجور اومده حتما اینجوریه چون نمیشه از قسمتی از قانون که به نفع ما نیست صرف نظر کنیم.

      dam.bna.lama IP Address is : hidden
    25. Amir Mcim
       
      #25 | ۲۳:۴۹ - ۱۳۸۸/۰۷/۱۰

      a5272 :

      Amir Mcim :

      a5272 :Amir Mcim سلام.خوبی؟این چیزها و مطالبی رو که میگی از کسی میپرسی و تحقیق میکنی یا نظر شخصی خودته؟از مسوولی کسی … هست یا نه نظر خودته؟امتیاز : ۰  3

      من بیشتر حرفام از منبع موثق هست و الکی حرف نمیزنم. این طرح ۱ ساله معطله از مهر سال ۸۷ در حالی که یک فوریتی هست و باید ظرف چند ماه این طرح تصویب میشد اما امیدوارم تا پایان ۸۸ اجرا بشه.امتیاز : ۰  0

      این منبع موثق کی هست؟منظورت از منبع موثق چیه یا کیه؟منظورم اینه که چه کاره هست و چطوریه و کجا و…؟گفتی بیشتر حرفهام مثلا کدومها؟چی ها؟ممنون.
      امتیاز : ۰  1

      دوست عزیز منظورم خبرهایی هست که تا حالا تو سایت گفتم که منبع اونها رو هم گفتم اکثرا خبر گزاری ها.اما در مورد سایر چیزها هم منبع دیگه ای هست که نمیتونم بگم متاسفانه.من خودم شامل ۲ برادری میشم پس خودمو که نمی خوام گول بزنم.گفتم امیدوارم تا پایان ۸۸ اجرا بشه همین.اما با نظر دوستان که میگن به این زودی یعنی ۲ ماه دیگه اصلا موافق نیستم.این طرح بره شورای نگهبان کمش ۱ماه درگیر خواهد بود.تازه اگه کار به تشخیص مصلحت نکشه.

      Amir Mcim IP Address is : hidden
    26. dam.bna.lama
       
      #26 | ۰۰:۱۷ - ۱۳۸۸/۰۷/۱۱

      Amir mcimمن هم قانون معافیت برادر سوم شاملم میشه البته در صورتیکه شامل غائبین بشه نظره شما در مورده سئوال من چیه که در کامنت بالاتر هست.

      dam.bna.lama IP Address is : hidden
    27. Amir Mcim
       
      #27 | ۰۰:۲۹ - ۱۳۸۸/۰۷/۱۱

      dam.bna.lama :Amir mcimمن هم قانون معافیت برادر سوم شاملم میشه البته در صورتیکه شامل غائبین بشه نظره شما در مورده سئوال من چیه که در کامنت بالاتر هست.
      امتیاز : ۰  0

      دوست عزیز دوره آموزشی که ۱۰۰% هست.اما در مورد اینکه شامل غایبین بشه بستگی به آیین نامه داره که حتی خود سردار هم الان نمیدونه چطوری نوشته میشه چون هنوز چیزی ابلاغ نشده که بخوان براش آیین نامه بنویسن.نوشتن آیین نامه هم به نظر رهبری خیلی وابسته هست و اگه ایشان موافقت کنند مانند ۴ برادری بخشیده خواهند شد.هر کسی الان چیزی بگه نظر خودش روگفته پس خودت رو اذیت نکن و صبر کن تا آیین نامه بیاد.البته الان اگه میبینی میگن شامل غایبین نمیشه واسه اینه که کسی تا موقع اجرا که چندین ماه دیگه هست غایب نشه.فقط این رو میدونم اگه غیبت شما بیشتر از ۱ سال است به محض معرفی خودتون اول به دادگاه نظام معرفی میشین و بعد به وضعیت اعزام یا معافیت شما رسیدگی میشه

      Amir Mcim IP Address is : hidden
    28. dam.bna.lama
       
      #28 | ۰۰:۳۵ - ۱۳۸۸/۰۷/۱۱

      آیا تویه این سایت کسی هست که وضعیتش مثل من باشه؟یعنی قانون دو برادر شاملش بشه و غیبت داشته باشه من بیست و سه سالمه و در آستانه ی ازدواج. 🙁

      dam.bna.lama IP Address is : hidden
    29. dam.bna.lama
       
      #29 | ۰۰:۳۶ - ۱۳۸۸/۰۷/۱۱

      🙁 🙁 🙁

      dam.bna.lama IP Address is : hidden
    30. Amir Mcim
       
      #30 | ۰۰:۴۳ - ۱۳۸۸/۰۷/۱۱

      dam.bna.lama :آیا تویه این سایت کسی هست که وضعیتش مثل من باشه؟یعنی قانون دو برادر شاملش بشه و غیبت داشته باشه من بیست و سه سالمه و در آستانه ی ازدواج.
      امتیاز : ۰  0

      ببین ازدواج قبل خدمت سربازی اشتباه بزرگی هست بهت توصیه میکنم اول وضعیت سربازی خودتو روشن کنی

      Amir Mcim IP Address is : hidden
    صفحه نظرات
    کاربران محترم :

    لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید.

    1- در نظم سایت کوشا بوده و از قرار دادن مطالبی که مرتبط با خبر فوق نمی باشد خودداری فرمایید.

    2- برای ساماندهی نظرات و مطالب ارسالی از بخش پرسش و پاسخ نیز می توانید استفاده نمایید.
    نظرات بسته شده است.